......είναι στιγμές, λοιπόν, που θέλουμε να μιλήσουμε, να εκφραστούμε, να πούμε μια λέξη που την έχουμε βαθιά μέσα μας και ¨καίγεται¨να ακουστεί ....
 |
.....μέσα απο τα χείλη μας...
ήρθε η ώρα να ζήσουμε μαζί αυτές τις στιγμές μας........
μιλήστε τις........
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου