Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014




......είναι στιγμές, λοιπόν, που θέλουμε να μιλήσουμε, να εκφραστούμε, να πούμε μια λέξη που την έχουμε βαθιά μέσα μας και ¨καίγεται¨να ακουστεί ....



.....μέσα απο τα χείλη μας...


ήρθε η ώρα να ζήσουμε μαζί αυτές τις στιγμές μας........


μιλήστε τις........



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου